Kargo çıkış gününe ait fatura istiyorlar,ürün sipariş görseli vs çok uğraştırıyorlar malesef.Benim de 2.700 TL lik paketim kayboldu 45 gündür uğraşıyorum göndermediğim evrak kalmadı hala incelemede.