Merhaba Arkadaslar
Yeni evlendim 330bn liralik altınım var araba alsammi almasam mi diye düşünüyorum (bu fiyata bise alınmıyor ama) sizce napsam
altın mı arabamı
15
●626
- 29-08-2023, 10:32:53
- 29-08-2023, 10:35:08O fiyata alacagin araba ile her hafta sanayiye götürür seni, altın ya da farkli yatirim tavsiye ederim.
- 29-08-2023, 10:35:29sorduğumuz sorulara göre cevap alırız
- Araba ihtiyaçsa alınabilir ( evli olduğunuz için eşinizle gezerseniz bebek olursa kolaylık olur dolmuş taksi vb araçla uğraşmazsınız)
- Araç ihtiyacınız yoksa altın uzun vade de iş görür zaten dünya da iki kıymetli ürün var altın ve toprak - YTD
yine de son karar eşinizle beraber sizin - 29-08-2023, 10:41:04Bende yeni evliyim miktar o kadar değil daha az geldi bize ama bence araba almak için acele etme derim, yatırımın altında kalması daha mantıklı olacaktır. Üstüne biraz daha para koyup daha güzel şeyler alabilirsin.
pego206+ ım vardı, bir çok arıza veriyordu araba akıl almaz derece de her yerden sorun yaşattı bana, ve şuan piyasa fiyatı 350-450 bin arası değişiyor.
+600 ün altında araba almak şuan sanayiye işe başlamak gibi bir şey benim gözümde çok temizini bulamazsan, kılı kırk yarman lazım ki bulasın...