• 29-08-2023, 10:32:53
    #1
    Merhaba Arkadaslar
    Yeni evlendim 330bn liralik altınım var araba alsammi almasam mi diye düşünüyorum (bu fiyata bise alınmıyor ama) sizce napsam
  • 29-08-2023, 10:35:02
    #2
    400 e tamamalayabilirseniz araba olabilir hocam
  • 29-08-2023, 10:35:08
    #3
    O fiyata alacagin araba ile her hafta sanayiye götürür seni, altın ya da farkli yatirim tavsiye ederim.
  • 29-08-2023, 10:35:29
    #4
    sorduğumuz sorulara göre cevap alırız

    - Araba ihtiyaçsa alınabilir ( evli olduğunuz için eşinizle gezerseniz bebek olursa kolaylık olur dolmuş taksi vb araçla uğraşmazsınız)

    - Araç ihtiyacınız yoksa altın uzun vade de iş görür zaten dünya da iki kıymetli ürün var altın ve toprak - YTD

    yine de son karar eşinizle beraber sizin
  • 29-08-2023, 10:38:57
    #5
    400 bin altındaki arabalar üzer açıkcası. Daha düne kadar yenisini alıyorduk.
    Eğer ihtiyac yoksa altında kalmak daha mantıklı. İhtiyac varsa tabikide araba
  • 29-08-2023, 10:39:00
    #6
    Altın size uzun vadede kazandırır kısa vadede kazandırmaz.
    Araba ise o fiyata alacaağınız araba ne kadar düzgün olabilir sizi sanayiye sokmaz tartışılır biraz daha üstüne koyma ihtimaliniz varsa Araç tercih edilebilir.
  • 29-08-2023, 10:39:42
    #7
    🔎 WhoisTR.net
    Araç ihtiyacı varsa çok sık arıza çıkarmayacak bir araç bulabilirseniz alın bence. Neticede eksiklik / ihtiyaç var iken yatırım yapmak mantıklı değil.
    Ancak araca ihtiyaç yok ise yatırım için ufak yollu bir tarla alabilirsiniz.
  • 29-08-2023, 10:40:50
    #8
    Altın tabiki hocam altın madendir
  • 29-08-2023, 10:41:04
    #9
    Bende yeni evliyim miktar o kadar değil daha az geldi bize ama bence araba almak için acele etme derim, yatırımın altında kalması daha mantıklı olacaktır. Üstüne biraz daha para koyup daha güzel şeyler alabilirsin.

    pego206+ ım vardı, bir çok arıza veriyordu araba akıl almaz derece de her yerden sorun yaşattı bana, ve şuan piyasa fiyatı 350-450 bin arası değişiyor.
    +600 ün altında araba almak şuan sanayiye işe başlamak gibi bir şey benim gözümde çok temizini bulamazsan, kılı kırk yarman lazım ki bulasın...