Bende yeni evliyim miktar o kadar değil daha az geldi bize ama bence araba almak için acele etme derim, yatırımın altında kalması daha mantıklı olacaktır. Üstüne biraz daha para koyup daha güzel şeyler alabilirsin.
pego206+ ım vardı, bir çok arıza veriyordu araba akıl almaz derece de her yerden sorun yaşattı bana, ve şuan piyasa fiyatı 350-450 bin arası değişiyor.
+600 ün altında araba almak şuan sanayiye işe başlamak gibi bir şey benim gözümde çok temizini bulamazsan, kılı kırk yarman lazım ki bulasın...