• 28-08-2023, 02:24:57
    #1
    merhaba
    kredi kartına 30bin lira borcum var ama maaşım ucu ucuna yetiyor bana çok az miktar kalıyor ancak kredi kartını ödüyorum ve tekrar kullanıyorum bu alışkanlık yaptı yada parasız olunca direk ona güvenip sarılıyorum ne yapmalıyım ?
  • 28-08-2023, 02:28:15
    #2
    Kredi kartınızı bir kaç kat poşetin içine koyup, daha sonra içi su dolu bir kabın içine yerleştirin.
    Bu kabı da buzluğun en dibine atın.
    Kredi kartı borcunuz bitene kadar kullanmayın.
    Bittikten sonra buzluktan çıkarıp, buz eridikten sonra, kartınızı poşetlerden çıkarıp tekrar kullanabilirsiniz.
  • 28-08-2023, 02:28:16
    #3
    Yalnız değilsiniz 114 bin tl borç
  • 28-08-2023, 02:28:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ya sizin ne güzel hayatlarınız var ne güzel kredi skorlarınız var ben 20k üstü kredi kartı alamıyorum
  • 28-08-2023, 02:29:34
    #5
    Kredi kartına limit getirebilirsin yani bunu tekrar arayıp yükseltmemek şartıyla tabi bunu bankaya yazılı bir anlaşmamı artık ne yapıyorsun bilmiyorum Haricinde giderlerin ne durumda yani kira varmı yaşam kaliten nasıl bilmediğim içinde pek yorum yapamıyorum borç harcın vs
    • gusion
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-08-2023, 02:29:57
    #6
    routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya sizin ne güzel hayatlarınız var ne güzel kredi skorlarınız var ben 20k üstü kredi kartı alamıyorum
    iyi değil bulaşmayın
    Emireromi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız değilsiniz 114 bin tl borç
    30bin tl var diye uykusuz kalıyorum
    halidox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartınızı bir kaç kat poşetin içine koyup, daha sonra içi su dolu bir kabın içine yerleştirin.
    Bu kabı da buzluğun en dibine atın.
    Kredi kartı borcunuz bitene kadar kullanmayın.
    Bittikten sonra buzluktan çıkarıp, buz eridikten sonra, kartınızı poşetlerden çıkarıp tekrar kullanabilirsiniz.
    denemeye değer
  • 28-08-2023, 02:31:17
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartına limit getirebilirsin yani bunu tekrar arayıp yükseltmemek şartıyla tabi bunu bankaya yazılı bir anlaşmamı artık ne yapıyorsun bilmiyorum Haricinde giderlerin ne durumda yani kira varmı yaşam kaliten nasıl bilmediğim içinde pek yorum yapamıyorum borç harcın vs
    tek kira 4400tl veriyorum
    onun dişında 1200tl 2 ay ödemem gereken fatura var 3bin tl kredj kartına ödemem var ama bitmiyor harcıyorum oradan da
  • 28-08-2023, 02:31:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi değil bulaşmayın

    30bin tl var diye uykusuz kalıyorum

    denemeye değer
    hocam bu kadar kafaya takmaya da gerek yok. banka bu. zaten bunun için yaratılmış bir sistem. seni borçlandırmak üzerine çalışıyor. sen düzenli ödedikçe senin limitini daha da arttıracak ki borca bat diye. yatın uyuyun borç bu ödenir. üstelik bankaya borç eşe dosta da değil. m.temsilcisi arayınca mahcup mu olacaksınız sanki öderim diyin gecin.
  • 28-08-2023, 02:33:27
    #9
    routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu kadar kafaya takmaya da gerek yok. banka bu. zaten bunun için yaratılmış bir sistem. seni borçlandırmak üzerine çalışıyor. sen düzenli ödedikçe senin limitini daha da arttıracak ki borca bat diye. yatın uyuyun borç bu ödenir. üstelik bankaya borç eşe dosta da değil. m.temsilcisi arayınca mahcup mu olacaksınız sanki öderim diyin gecin.
    iyi motive oldum bugun rahat uyuyacağım en azından haklisiniz hocam