ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi değil bulaşmayın

30bin tl var diye uykusuz kalıyorum

denemeye değer
hocam bu kadar kafaya takmaya da gerek yok. banka bu. zaten bunun için yaratılmış bir sistem. seni borçlandırmak üzerine çalışıyor. sen düzenli ödedikçe senin limitini daha da arttıracak ki borca bat diye. yatın uyuyun borç bu ödenir. üstelik bankaya borç eşe dosta da değil. m.temsilcisi arayınca mahcup mu olacaksınız sanki öderim diyin gecin.