routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu kadar kafaya takmaya da gerek yok. banka bu. zaten bunun için yaratılmış bir sistem. seni borçlandırmak üzerine çalışıyor. sen düzenli ödedikçe senin limitini daha da arttıracak ki borca bat diye. yatın uyuyun borç bu ödenir. üstelik bankaya borç eşe dosta da değil. m.temsilcisi arayınca mahcup mu olacaksınız sanki öderim diyin gecin.
iyi motive oldum bugun rahat uyuyacağım en azından haklisiniz hocam