• 27-08-2023, 21:56:35
    #10
    R10'da ne hukukçular var

    Bence en doğru karar bir avukatla görüşmen olacak. Çünkü burada olan şeyler tamamen varsayım üzerine olacaktır. Aynı zamanda da sözleşmeyi bir incelemen gerekiyor. Kurum ile ortak bir noktada buluşamıyorsan avukata danışman en doğru yol olacak
  • 27-08-2023, 22:00:56
    #11
    Mahkeme değil öyle düşündüğün gibi ceza falan almazsın. Böyle bir şey olsa bile depremzede olduğun göz önüne alınır. Diğer durum ise icra yoluna başvurabilirler. En iyisi bir hukukçu ile görüşmeniz iyi olur.
  • 27-08-2023, 22:02:17
    #12
    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkeme değil öyle düşündüğün gibi ceza falan almazsın. Böyle bir şey olsa bile depremzede olduğun göz önüne alınır. Diğer durum ise icra yoluna başvurabilirler. En iyisi bir hukukçu ile görüşmeniz iyi olur.
    İcra dediğiniz bugünden mahkeme sonucuna kadar olan sürede ödemediğim ücret + enflasyon parası mı hocam
  • 27-08-2023, 22:09:38
    #13
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İcra dediğiniz bugünden mahkeme sonucuna kadar olan sürede ödemediğim ücret + enflasyon parası mı hocam
    Sözleşmede ne yazıyorsa tutar o olur. Bunun üstüne avukatın tarifesi eklenir 800-1500 TL civarı. Sözleşmeler genelde fiyat garantisi altında olmak için yapılıyor. Yani sen sözleşmeyi yaptıktan sonra dolar 500 lira olsa ya da 1 TL olsa dahi sözleşmede yazan tutar ne ise o miktar üzerinden açılır dosya.

    Edit; Dosya açıldıktan sonra ödemesini yapmazsan günlük, aylık, senelik faiz biner dosyaya bilgin olsun.
  • 27-08-2023, 22:12:35
    #14
    Birsey yapamazlar hocam rahat olun deprem vs benzeri durumlar sözleşme dışında kaldığından dolayı sözleşmeyi geçersiz kılar
  • 27-08-2023, 22:16:17
    #15
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birsey yapamazlar hocam rahat olun deprem vs benzeri durumlar sözleşme dışında kaldığından dolayı sözleşmeyi geçersiz kılar
    Hocam işte burada önemli nokta deprem Sivas ı etkilemedi. Sadece okul kapandığı için farklı şehirlerde yaşayanlar memlekete döndü. Kurumda eğitimler devam etti yani adamlar bana gel eğitm vermeye devam ediyoruz katıl dediler ben istemedim çünkü dediğim gibi sadece haftasonu eğitim vardı 2 gün için diğer 5 günüm şehir dışında geçecekti birsürü masraf. Bu durumda bile bu olağanüstü durum dikkate alınır mı. Ayeıcs yurtlar a depremzedeler yerleştirildi kalacak yerim de yoktu zaten adamlara tamam eğitime devam edicem desem de barınma ihtiyacını karşılayamazdım.
  • 28-08-2023, 15:16:16
    #16
    Neye imza attigina gore degisir sonuc
  • 28-08-2023, 17:03:36
    #17
    Adamlarda sözleşme var sizin ödemeniz gereken para var, nasıl bir şey olmaz aklım almadı benim herkes bir şey olmaz demiş.. İlginç, ben olsam eksik derslerimi de alır paramı da öderim uğraşmam avukat bilmem ne ile.
  • 28-08-2023, 17:05:20
    #18
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlarda sözleşme var sizin ödemeniz gereken para var, nasıl bir şey olmaz aklım almadı benim herkes bir şey olmaz demiş.. İlginç, ben olsam eksik derslerimi de alır paramı da öderim uğraşmam avukat bilmem ne ile.
    Hocam kpss ye zaman ayıracağım, benım elimde olmayan nedenlerden dolayı neden hayat planımın dışına çıkayım geçen yıl yazıldım deprem o bu şu eğitim alamadım gerisi beni ilgilendirmiyor? Karşı tarafa bunu dıyorum o da dıyor benı ılgılendırmıyor diye. Benım asıl problemım zaman.