Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlarda sözleşme var sizin ödemeniz gereken para var, nasıl bir şey olmaz aklım almadı benim herkes bir şey olmaz demiş.. İlginç, ben olsam eksik derslerimi de alır paramı da öderim uğraşmam avukat bilmem ne ile.
Hocam kpss ye zaman ayıracağım, benım elimde olmayan nedenlerden dolayı neden hayat planımın dışına çıkayım geçen yıl yazıldım deprem o bu şu eğitim alamadım gerisi beni ilgilendirmiyor? Karşı tarafa bunu dıyorum o da dıyor benı ılgılendırmıyor diye. Benım asıl problemım zaman.