Birsey yapamazlar hocam rahat olun deprem vs benzeri durumlar sözleşme dışında kaldığından dolayı sözleşmeyi geçersiz kılar
Hocam işte burada önemli nokta deprem Sivas ı etkilemedi. Sadece okul kapandığı için farklı şehirlerde yaşayanlar memlekete döndü. Kurumda eğitimler devam etti yani adamlar bana gel eğitm vermeye devam ediyoruz katıl dediler ben istemedim çünkü dediğim gibi sadece haftasonu eğitim vardı 2 gün için diğer 5 günüm şehir dışında geçecekti birsürü masraf. Bu durumda bile bu olağanüstü durum dikkate alınır mı. Ayeıcs yurtlar a depremzedeler yerleştirildi kalacak yerim de yoktu zaten adamlara tamam eğitime devam edicem desem de barınma ihtiyacını karşılayamazdım.