• 27-08-2023, 21:40:57
    #1
    Merhaba olayı kısa ve öz açıklıyorum geçen yıl İngilizce kursuna kaydoldum (sözleşme imzalayarak aylık belirli bir miktar taksit ile) kurs içeriğinde a1 a2 b1 b2 vardı. A2 nin bitiminde deprem felaketi oldu okullar tatil edildi vs eğitimler durdu kısaca. Adamlar da diğer yıl yüz yüze telafi dersleri yapılacak dedi buraya kadar her şey tamam fakat benim planım 3.sınıfta İngilizceyi halledip 4 te sadece kpss ile ilgilenmekti. Kurumun planın göre hem kurs hem okul hem kpss yi sıkıştırmak zorunda kalıyorum ve açıkçası kpss daha önemli geçen yıllar sorun olmasa gidecektim parasında da değilim. Kısacası gitmek istemiyorum sadece kpss ye odaklanmak isyiyorum (yüzyüze gittiğim süre boyunca aylık taksidi ödedim). Ellerinde sözleşme var herhangi bir hukuksal süreçte kazanırlar mı?
  • 27-08-2023, 21:42:47
    #2
    Seni mahkemeye vereceğim diyen kimseden korkma. Ver de gitsin.

    Senin soruna gelirsek bir şey olmaz.
  • 27-08-2023, 21:46:36
    #3
    Geçerli mazeretiniz var zaten.
    Sorun çıkarmazlar sanırım.
    Ama yine içiniz rahat edecekse ilgili kursu arayıp direkt onlara bilgi verebilirsiniz.
  • 27-08-2023, 21:46:53
    #4
    Sorun yok, gitmene gerek yok ve ödeme yapmana gerek yok. Mahkemeye verebilirler, düşer mahkeme.
    Tabi biz kolay konuşuyoruz sen yine bir avukata sor için rahatlar.
  • 27-08-2023, 21:48:32
    #5
    MSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçerli mazeretiniz var zaten.
    Sorun çıkarmazlar sanırım.
    Ama yine içiniz rahat edecekse ilgili kursu arayıp direkt onlara bilgi verebilirsiniz.
    Kurumla daha önce konuştum hocam zorluk çıkarıyorlar ters bir yer. Anlayış yok maalesef
  • 27-08-2023, 21:48:47
    #6
    hocam mahkemenin işleme alınma süresi 2yil suan mahkemeler kiracilar ve ev sahipleri arasinda ugrasıyo yeni bi olay cıkartıyorlar sırf kurtulmak ıcın
  • 27-08-2023, 21:50:30
    #7
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumla daha önce konuştum hocam zorluk çıkarıyorlar ters bir yer. Anlayış yok maalesef
    Hiç takılma kardeşim sen sınavına odaklan, diyelim mahkemeye verdiler. Minimum 5 yıl sonra parayı ödersin o da aylık taksitle ödersin ama kaybederler %99
  • 27-08-2023, 21:51:34
    #8
    Hiç bir şey yapamazlar gibi söylemleri doğru bulmuyorum sözleşmeleri var ise alamadıkları ücreti alırlar.Bence sen avukatla konuş
  • 27-08-2023, 21:53:24
    #9
    Buraak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir şey yapamazlar gibi söylemleri doğru bulmuyorum sözleşmeleri var ise alamadıkları ücreti alırlar.Bence sen avukatla konuş
    Hocam sözleşme içeriğinde olmasa bile anlaşma yaparken bana vadedilen bir süre vardı şu kdr ayda şu kdr eğitim alacaksın siye. Kurum sivasta ben farklı şehirdeyim okul tatil olunca memlekete döndüm tabi sırf kurs için sivasta kalacak hakim yok doğal olarak bana vaad edilen süre içerisinde gerekli eğitim de verilmedi.

    Not : sivasta olan öğrenciler için kurs devam ediyordu