Buraak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir şey yapamazlar gibi söylemleri doğru bulmuyorum sözleşmeleri var ise alamadıkları ücreti alırlar.Bence sen avukatla konuş
Hocam sözleşme içeriğinde olmasa bile anlaşma yaparken bana vadedilen bir süre vardı şu kdr ayda şu kdr eğitim alacaksın siye. Kurum sivasta ben farklı şehirdeyim okul tatil olunca memlekete döndüm tabi sırf kurs için sivasta kalacak hakim yok doğal olarak bana vaad edilen süre içerisinde gerekli eğitim de verilmedi.

Not : sivasta olan öğrenciler için kurs devam ediyordu