Merhaba olayı kısa ve öz açıklıyorum geçen yıl İngilizce kursuna kaydoldum (sözleşme imzalayarak aylık belirli bir miktar taksit ile) kurs içeriğinde a1 a2 b1 b2 vardı. A2 nin bitiminde deprem felaketi oldu okullar tatil edildi vs eğitimler durdu kısaca. Adamlar da diğer yıl yüz yüze telafi dersleri yapılacak dedi buraya kadar her şey tamam fakat benim planım 3.sınıfta İngilizceyi halledip 4 te sadece kpss ile ilgilenmekti. Kurumun planın göre hem kurs hem okul hem kpss yi sıkıştırmak zorunda kalıyorum ve açıkçası kpss daha önemli geçen yıllar sorun olmasa gidecektim parasında da değilim. Kısacası gitmek istemiyorum sadece kpss ye odaklanmak isyiyorum (yüzyüze gittiğim süre boyunca aylık taksidi ödedim). Ellerinde sözleşme var herhangi bir hukuksal süreçte kazanırlar mı?