• 27-08-2023, 18:51:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkese selamlar R10 ailesi. Beni 2 yıl idare edecek bir makine arıyorum. Sonrası zaten üniversite olduğu için yenilemek şart. 1. Bilgisayar daha çok yattı aklıma. İkisi de bulunduğum ilçede gidip alacağım. Sizce hangisini alayım alırken nelere dikkat edeyim. 2. Bilgisayarın garantileri yeni bitmiş 1. hakkında bilgim yok.
    İ5 4.nesil - 8 ram - 128 ssd - 500 hdd - gtx 750'ti ekran kartı

    Monitör dahil 4000₺

    2. Bilgisayar
    İ3 10100F
    H410M anakart
    8 GB 3000 MHz Ram
    RX 560 ekran kartı



    Bu da 6500 bu da monitör klavye dahil.
    İki bilgisayar da hoşuma gidiyor.
    Ama ikincinin özellikleri iyi de kasası biraz daha döküntü gibi
    2. yi 6000₺'ye düşürsem bile ufak bir bütçe açığım kalıyor borç vs. alırım.
    Sizce ne yapmalıyım nasıl yol izlemeliyim.
    Yorumlarınızı bekliyorum hayırlı günler R10 Ailesi
  • 27-08-2023, 18:56:00
    #2
    Instagram mavi tik✅
    2. daha iyi
  • 27-08-2023, 18:57:09
    #3
    1.nin özellikleri hakkında bilgi sahibi değiliz ama kasanın önünden çıkarım yapmamız mı gerekiyor doğru mu anladım
  • 27-08-2023, 19:00:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    M4M1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.nin özellikleri hakkında bilgi sahibi değiliz ama kasanın önünden çıkarım yapmamız mı gerekiyor doğru mu anladım
    Yazıyor aslında genel özellikleri.
    Anakart modeli falan öğrenmedim henüz.
  • 27-08-2023, 19:08:19
    #5
    monitör aynıysa 2. daha iyi ama fiyat farkıda var fiyatına oranla ikiside aynı bence
  • 28-08-2023, 01:35:15
    #6
    2. hocam.