Herkese selamlar R10 ailesi. Beni 2 yıl idare edecek bir makine arıyorum. Sonrası zaten üniversite olduğu için yenilemek şart. 1. Bilgisayar daha çok yattı aklıma. İkisi de bulunduğum ilçede gidip alacağım. Sizce hangisini alayım alırken nelere dikkat edeyim. 2. Bilgisayarın garantileri yeni bitmiş 1. hakkında bilgim yok.
İ5 4.nesil - 8 ram - 128 ssd - 500 hdd - gtx 750'ti ekran kartı
Monitör dahil 4000₺
2. Bilgisayar
İ3 10100F
H410M anakart
8 GB 3000 MHz Ram
RX 560 ekran kartı
Bu da 6500 bu da monitör klavye dahil.
İki bilgisayar da hoşuma gidiyor.
Ama ikincinin özellikleri iyi de kasası biraz daha döküntü gibi
2. yi 6000₺'ye düşürsem bile ufak bir bütçe açığım kalıyor borç vs. alırım.
Sizce ne yapmalıyım nasıl yol izlemeliyim.
Yorumlarınızı bekliyorum hayırlı günler R10 Ailesi