Yd telefonlar hakkında sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yd telefonlar hakkında sorum var
1
●
134
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yd telefonlar hakkında sorum var
27-08-2023, 18:07:00
#1
kako20
Cihazı kaydettirmedigimizde ve atiyorum süresi 1 ay kaldı diyelim yada kapandı yurtdisina gittiğimizde herhangi bir ülkede o ülkenin hattını aldığımızda tekrardan o ülkede açılıyor mu bilgisi olan var mı yoksa komple kapanıyor mu
27-08-2023, 18:44:44
#2
Maxcom
Kurumsal Üye
O ülkenin sim kartı takarsanız kullanmaya devam edersin tabi o ülkede de kayıt vs süresi var ise o süre kadar kullanılabilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler