• 27-08-2023, 18:07:00
    #1
    Cihazı kaydettirmedigimizde ve atiyorum süresi 1 ay kaldı diyelim yada kapandı yurtdisina gittiğimizde herhangi bir ülkede o ülkenin hattını aldığımızda tekrardan o ülkede açılıyor mu bilgisi olan var mı yoksa komple kapanıyor mu
  • 27-08-2023, 18:44:44
    #2
    Kurumsal Üye
    O ülkenin sim kartı takarsanız kullanmaya devam edersin tabi o ülkede de kayıt vs süresi var ise o süre kadar kullanılabilirsiniz