Konu
Yd telefonlar hakkında sorum var
27-08-2023, 18:07:00
#1
kako20
Cihazı kaydettirmedigimizde ve atiyorum süresi 1 ay kaldı diyelim yada kapandı yurtdisina gittiğimizde herhangi bir ülkede o ülkenin hattını aldığımızda tekrardan o ülkede açılıyor mu bilgisi olan var mı yoksa komple kapanıyor mu