Cihazı kaydettirmedigimizde ve atiyorum süresi 1 ay kaldı diyelim yada kapandı yurtdisina gittiğimizde herhangi bir ülkede o ülkenin hattını aldığımızda tekrardan o ülkede açılıyor mu bilgisi olan var mı yoksa komple kapanıyor mu