Merhaba,
Şehiriçi kullanmak için bu motor hakkında ne düşünüyosunuz ?
Fiyat açısından gayet uygun, yorar mı sizce ?
https://www.mondialmotor.com.tr/mode...eme-maxx-200-i
Motorcu Arkadaşlara Sorum Var
7
●148
- 27-08-2023, 15:29:03Eger motor arıyorsan şehir içi kullanım için bunu çok uygun görmüyorum seni yoracaktır scooter tarzı bakarsan seninn için daha iyi olacak örnek
rks grace gibi
ve
arora cappicino 125 gibi sekmentlere bakabilirsin - 27-08-2023, 15:30:05İlk motorum değil hocam scooterların tipi hoşuma gitmiyor.
BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-08-2023, 15:40:10şehir içi gayet iyi sürülür ordan o kaldırıma ordan bu kaldırıma atlarsın aynaları yüksekte kalır araçların arasından rahat geçersin yolu çok tutmaz,kronik problemi arka kaplin ve bilye dağıtır sürekli 1 seneye yakın kullandım rahat motordur güçü çok yoktur ama kötüde değildir.
- 27-08-2023, 15:44:05Hocam attığın cross tip motor, şehir içi ile alakası yok yani
