şehir içi gayet iyi sürülür ordan o kaldırıma ordan bu kaldırıma atlarsın aynaları yüksekte kalır araçların arasından rahat geçersin yolu çok tutmaz,kronik problemi arka kaplin ve bilye dağıtır sürekli 1 seneye yakın kullandım rahat motordur güçü çok yoktur ama kötüde değildir.