• 27-08-2023, 12:04:10
    #10
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtiraz edeceğin bir durum yok ki onlar sana itiraz edebilir.
    sukrusoylu1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 tarihinde başvurusu ile tescil edilmiş. bu nedenle tüm itiraz süreçleri bitmiştir. Ancak bu marka size mi itiraz etti. size itiraz geldiysesizin dosya numaranız ve hangi markaya itiraz etmek istediğinizi ayrı ayrı yazabilriseniz bir de bu şekidle bakayım
    @CoderMaN; maile gelen dosya evrakını girince ilerledi ama bir iki yerde tıkandım, yardımcı olabilecek var mı?

    @sukrusoylu1986; özelden yazdım hocam
  • 27-08-2023, 12:05:49
    #11
    Tescil'i yapılmış markaya ne diye itiraz edeceksiniz edemezsiniz. Sizinki red olduysa artık ilerlemez geçmiş olsun.
  • 27-08-2023, 12:08:36
    #12
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tescil'i yapılmış markaya ne diye itiraz edeceksiniz edemezsiniz. Sizinki red olduysa artık ilerlemez geçmiş olsun.
    hocam epatent'ten bana gelen mailde itiraz edebilirsiniz ve 2 aylık süreciniz var diyor. birkaç patent firmasına da sordum fahiş fiyat istedikleri için kendim ilerlemeyi tercih ettim olay bundan ibaret. itiraz edilebiliyor sadece süreci bilmiyorum, onların da yaptığı next next zaten. birkaç video izledim ama süreci anlatan yok. bilen vardır diye konu açtım..
  • 27-08-2023, 12:10:30
    #13
    indruppel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam epatent'ten bana gelen mailde itiraz edebilirsiniz ve 2 aylık süreciniz var diyor. birkaç patent firmasına da sordum fahiş fiyat istedikleri için kendim ilerlemeyi tercih ettim olay bundan ibaret. itiraz edilebiliyor sadece süreci bilmiyorum, onların da yaptığı next next zaten. birkaç video izledim ama süreci anlatan yok. bilen vardır diye konu açtım..
    O zaman TPE ye sorabilirsin marka danışmanları ücretsiz destek sağlıyorlar.
  • 27-08-2023, 12:11:48
    #14
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman TPE ye sorabilirsin marka danışmanları ücretsiz destek sağlıyorlar.
    bi bakayım teşekkürler hocam