Tescil'i yapılmış markaya ne diye itiraz edeceksiniz edemezsiniz. Sizinki red olduysa artık ilerlemez geçmiş olsun.
hocam epatent'ten bana gelen mailde itiraz edebilirsiniz ve 2 aylık süreciniz var diyor. birkaç patent firmasına da sordum fahiş fiyat istedikleri için kendim ilerlemeyi tercih ettim olay bundan ibaret. itiraz edilebiliyor sadece süreci bilmiyorum, onların da yaptığı next next zaten. birkaç video izledim ama süreci anlatan yok. bilen vardır diye konu açtım..