• 27-08-2023, 11:48:26
    #1
    Marka tescilinden bir kategori de ret yedik, itiraz yapalım dedik ama itiraz edemiyoruz. İtiraz yapacağımız markanın başvuru no yazınca böyle bir uyarı geliyor. Bu durumda ne yapmalıyım? Ret yeme sebebi benzer isim yüzünden ret yedi. Bizim markamızda bir kelime fazla olduğu için bize de vereceklerini düşünüyorum. Bu durumda nasıl bir süreç ilerlemeliyim? Lütfen patent firması önermeyin, çok fahiş fiyatlar ile geldiler. Bu kategoriyi almayız daha iyi..

    Edit: 2 aylık itiraz sürecini geçirmedim beyler, kategori yeni ret yedi, itiraz edeceğim marka başvuru numarasını yazınca bu uyarı çıkıyor. 2 aylık süreç daha geçmedi.

  • 27-08-2023, 11:50:15
    #2
    Hocam uyarı gayet açık, geçerli süre içinde itiraz etmemişsin, süre dolmuş.
  • 27-08-2023, 11:50:26
    #3
    2 aylık itiraz süresini geçirdiyseniz başka itiraz süreniz olmuyor.
  • 27-08-2023, 11:52:07
    #4
    hocam markanın dosya numarasını paylaşabilir misin
  • 27-08-2023, 11:53:02
    #5
    Bu konuyu da fazlaca tecrübe etmişliğim var
    İtiraz süresini kaçırmış görünüyorsunuz
    Bence yeni bir logo ile sıfırdan başlamak mantıklı
  • 27-08-2023, 11:53:04
    #6
    hayır beyler 2 aylık itiraz sürecini geçirmedim, daha yeni ret yedi zaten. 2 aylık sürecin içerisinde 10 gün oldu olmadı, karşı taraftan dolayı mı ret yedim anlamadım?
  • 27-08-2023, 11:53:38
    #7
    sukrusoylu1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam markanın dosya numarasını paylaşabilir misin
    2016/12924 buna itiraz ediyoruz
  • 27-08-2023, 11:58:31
    #8
    indruppel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016/12924 buna itiraz ediyoruz
    İtiraz edeceğin bir durum yok ki onlar sana itiraz edebilir.
  • 27-08-2023, 11:58:35
    #9
    2016 tarihinde başvurusu ile tescil edilmiş. bu nedenle tüm itiraz süreçleri bitmiştir. Ancak bu marka size mi itiraz etti. size itiraz geldiysesizin dosya numaranız ve hangi markaya itiraz etmek istediğinizi ayrı ayrı yazabilriseniz bir de bu şekidle bakayım