Marka tescilinden bir kategori de ret yedik, itiraz yapalım dedik ama itiraz edemiyoruz. İtiraz yapacağımız markanın başvuru no yazınca böyle bir uyarı geliyor. Bu durumda ne yapmalıyım? Ret yeme sebebi benzer isim yüzünden ret yedi. Bizim markamızda bir kelime fazla olduğu için bize de vereceklerini düşünüyorum. Bu durumda nasıl bir süreç ilerlemeliyim? Lütfen patent firması önermeyin, çok fahiş fiyatlar ile geldiler. Bu kategoriyi almayız daha iyi..

Edit: 2 aylık itiraz sürecini geçirmedim beyler, kategori yeni ret yedi, itiraz edeceğim marka başvuru numarasını yazınca bu uyarı çıkıyor. 2 aylık süreç daha geçmedi.