• 26-08-2023, 13:02:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar; aramızda Düzceli var mı?
    Yaşayıp mutlu olan var mı, yani mutlu bir şehir mi sizce?
  • 26-08-2023, 13:02:54
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar; aramızda Düzceli var mı?
    Yaşayıp mutlu olan var mı, yani mutlu bir şehir mi sizce?
    Düzce küçük bir şehir aktif bir hayatı yok sanayi iş güç herkes
  • 26-08-2023, 13:03:44
    #3
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzce küçük bir şehir aktif bir hayatı yok sanayi iş güç herkes
    Çarşısı güzel. AVM, spor sokak, vs güzel geldi bana ama bir günlüktü tabi çözmek mümkün değil o süre zarfında.
  • 26-08-2023, 13:23:53
    #4
    Reklam Yönetimi
    2.5 sene Akçakocada yaşadım benim için çok iyi bir yerdi. Düzce’den ziyade Akçakoca yı görmenizi tavsiye ederim.
  • 26-08-2023, 14:21:02
    #5
    Düzceliyim Köy bölgeleri aşırı mutlu ve dayanışma içerisinde ama şehir bölgesi öyle değil çarşısı çok ufak binadan bozma bir avm's mevcut o kadar
  • 17-09-2023, 23:42:53
    #6
    Düzceliyim, kaçtım
    Mutluyum (.)
    @redbuls81; ile beraber kaçtık
  • 18-09-2023, 05:08:48
    #7
    3 sene Düzce'de okudum köy yerinde olmama rağmen çok farklı bir şehir.ustunden 4 sene geçti hala özlüyorum.Düzcede yaşarken sıkılıp çıkıp gitmek istersin,gittiğin yerde ise duzceyi çok özlersin öyle bir şehir.