3 sene Düzce'de okudum köy yerinde olmama rağmen çok farklı bir şehir.ustunden 4 sene geçti hala özlüyorum.Düzcede yaşarken sıkılıp çıkıp gitmek istersin,gittiğin yerde ise duzceyi çok özlersin öyle bir şehir.