• 25-08-2023, 16:49:00
    #1
    Merhabalar, kurumsalx haber yazılımı kullanan var mı nasıl. Tavsiye eder misiniz veya başka öneriniz var mı ? Wordpress istemiyorum.
  • 25-08-2023, 18:26:58
    #2
    Hocam 2 müşterim kullanıyor gayet iyi olduğunu belirttiler
  • 25-08-2023, 18:50:24
    #3
    Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 müşterim kullanıyor gayet iyi olduğunu belirttiler
    ASP ile yapılmış bir yazılım. Şuan ki sitemi taşımayı düşünüyorum. PHP tabanli o da acaba sorun yaşar mıyım?
  • 17-07-2024, 12:50:47
    #4
    Haber yazılımı ihtiyacı olanlar için geliştirilmiş yeni bir sistem var. > https://haberyazilimim.com
  • 24-07-2024, 15:56:13
    #5
    Haber yazılımı isteyenler bakabilir.
  • 14-09-2024, 13:43:28
    #6
    Tebilisim nova lite var 9500 liralık yazilim 2500 lira.