Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 müşterim kullanıyor gayet iyi olduğunu belirttiler
ASP ile yapılmış bir yazılım. Şuan ki sitemi taşımayı düşünüyorum. PHP tabanli o da acaba sorun yaşar mıyım?