Anket Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 10
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Tasarım Yenilenebilir
%60,00 (6 Oy)
Hayır, şuan gayet iyi
%40,00 (4 Oy)
  • 24-08-2023, 22:02:51
    #1
    Wordpress
    Merhabalar,
    yaklaşık 8-9 ay evvel büyük bir güncelleme yaparak web sitemizi daha gelişmiş ve profesyonel bir hale getirdik.
    O zamanlar iyiydi hoştu ama artık tasarımın yenilenmesi gerektiğini düşünüyorum. Sizce tasarımı yenilemeli miyiz?
    Fikirlerinizi önemsiyoruz. Bu yüzden fikir belirtirseniz sevinirim. Öneri ve (dozunda) eleştiriye açığım

    Tasarım Yenileme Konusu: https://www.r10.net/yeni-web-siteler...gercekten.html

    SİTEMİZ
  • 24-08-2023, 22:04:06
    #2
    Kurumsal PLUS
    bence tasarım hoş fakat neredeyse tamamen beyaz olması göz yoruyor
  • 24-08-2023, 22:04:29
    #3
    Wordpress
    JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence tasarım hoş fakat neredeyse tamamen beyaz olması göz yoruyor
    Teşekkürler, dikkate alacağım
  • 24-08-2023, 22:05:23
    #4
    Hocam yeni tasarım fikri nasıl birşey olacak? Açıkcası yenisini görmeden hiçbir fikrim yok ama
    şuandaki hali temiz görünüyor
  • 24-08-2023, 22:06:28
    #5
    Wordpress
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yeni tasarım fikri nasıl birşey olacak? Açıkcası yenisini görmeden hiçbir fikrim yok ama
    şuandaki hali temiz görünüyor
    Daha minimal, düzenli, hızlı ve hatalardan arınmış, aynı görsel tema üzerine bir çalışma olarak şekillendirdik hocam.
    Daha iyisine göre kıyas yapabilirsiniz, teşekkür ederim
  • 24-08-2023, 22:06:41
    #6
    Ben baya beğendim
    • shentaweb
    shentaweb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-08-2023, 22:07:29
    #7
    Wordpress
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben baya beğendim
    Teşekkürler, beğendinize sevindim
  • 24-08-2023, 22:17:08
    #8
    Yok yenilenmesin hocam, yenilik iyidir ama 8-9 ayda bir tasarım değişeceksen iyi değil.
  • 24-08-2023, 22:19:39
    #9
    Wordpress
    EGOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yenilenmesin hocam, yenilik iyidir ama 8-9 ayda bir tasarım değişeceksen iyi değil.
    Bence de yenilik iyidir. Hem güncel yazılımları kullanırız, hem de tasarım modasına daha uygun şekilde güzelleştiririz. Bilmiyorum erken olabilir fakat bana eskidi artık
    Veri kaybı olmadan yeni bir veritabanı ile geliştirme yapılabilir belki. Henüz kararsızım.