Merhabalar,
yaklaşık 8-9 ay evvel büyük bir güncelleme yaparak web sitemizi daha gelişmiş ve profesyonel bir hale getirdik.
O zamanlar iyiydi hoştu ama artık tasarımın yenilenmesi gerektiğini düşünüyorum. Sizce tasarımı yenilemeli miyiz?
Fikirlerinizi önemsiyoruz. Bu yüzden fikir belirtirseniz sevinirim. Öneri ve (dozunda) eleştiriye açığım
Tasarım Yenileme Konusu:
https://www.r10.net/yeni-web-siteler...gercekten.html SİTEMİZ