Yok yenilenmesin hocam, yenilik iyidir ama 8-9 ayda bir tasarım değişeceksen iyi değil.
Bence de yenilik iyidir. Hem güncel yazılımları kullanırız, hem de tasarım modasına daha uygun şekilde güzelleştiririz. Bilmiyorum erken olabilir fakat bana eskidi artık
Veri kaybı olmadan yeni bir veritabanı ile geliştirme yapılabilir belki. Henüz kararsızım.