Didi vs gibi markaların soğuk çay içecekleri zararlı mı? 2 günde 2.5lt tüketiyorum.
Başka bir alışkanlığım yok. Alkol sigara kullanmıyorum.
Eskiden 7 8 yıl önce çok kola tüketirdim. Hem kolanın tadının bozulması hemde çok zararlı olduğunu bildiğimden 8 yıldır kola yerine soğuk çay tüketiyorum.
Bu konudaki görüşlerinizi yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.
Soğuk Çay Zararlı mı?
38
●1.694
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 23-08-2023, 21:34:12Aşırı şekerli ve sağlıksız malesef tüm bu tarz içecekler.
https://gidadedektifi.com/2022/11/14...gazsiz-icecek/
https://www.youtube.com/watch?v=MnSP...%B1daDedektifi - 23-08-2023, 21:35:49Kolaya asit koyarak milleti kandırıyorlar. Asitsiz tadı berbat. Pekmeze benziyor tadı. Soğuk çaylarda asit yok. O yüzden kapağı açtığınızdada hiç kapağı açılmamış hali ile aynıLogisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koladan daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. - 23-08-2023, 21:36:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.