Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay önce koladan icetea'e geçtim , umarım zararlı değildir aynı şekilde günde 2-3 litre tüketiyorum , takip++
Kolaya asit koyarak milleti kandırıyorlar. Asitsiz tadı berbat. Pekmeze benziyor tadı. Soğuk çaylarda asit yok. O yüzden kapağı açtığınızdada hiç kapağı açılmamış hali ile aynı
Koladan daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.