• 23-08-2023, 21:33:06
    #1
    Didi vs gibi markaların soğuk çay içecekleri zararlı mı? 2 günde 2.5lt tüketiyorum.
    Başka bir alışkanlığım yok. Alkol sigara kullanmıyorum.
    Eskiden 7 8 yıl önce çok kola tüketirdim. Hem kolanın tadının bozulması hemde çok zararlı olduğunu bildiğimden 8 yıldır kola yerine soğuk çay tüketiyorum.
    Bu konudaki görüşlerinizi yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Elbette zararlıdır, artık hiçbirşeyin ne kadar zararlı olduğuna bakmıyorum sadece kiloma dikkat ettiğim için kalori değerine bakıyorum yoksa tatlandırıcıymış oymuş buymuş olmayan şey kalmadı
  • 23-08-2023, 21:33:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 ay önce koladan icetea'e geçtim , umarım zararlı değildir aynı şekilde günde 2-3 litre tüketiyorum , takip++
  • 23-08-2023, 21:34:09
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Çok fazla şeker ve tatlandırıcı var içinde. O sebeple kesinlikle zararlı.

    Ama Lipton IceTea benim için de olmazsa olmaz.
  • 23-08-2023, 21:34:12
    #4
    Aşırı şekerli ve sağlıksız malesef tüm bu tarz içecekler.

    https://gidadedektifi.com/2022/11/14...gazsiz-icecek/


    https://www.youtube.com/watch?v=MnSP...%B1daDedektifi
  • 23-08-2023, 21:35:04
    #5
    Su dışında satılan hersey zararlı 😂
  • 23-08-2023, 21:35:49
    #6
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce koladan icetea'e geçtim , umarım zararlı değildir aynı şekilde günde 2-3 litre tüketiyorum , takip++
    Kolaya asit koyarak milleti kandırıyorlar. Asitsiz tadı berbat. Pekmeze benziyor tadı. Soğuk çaylarda asit yok. O yüzden kapağı açtığınızdada hiç kapağı açılmamış hali ile aynı
    Koladan daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
  • 23-08-2023, 21:36:06
    #7
    böbrek taşı diyorlar

    meyve suyu cappy ballı karışık ve bahçe karışık için olmazsa
  • 23-08-2023, 21:36:28
    #8
    zararlı tabi içinde ne olduğunu bilmediğin bi ton madde var
  • 23-08-2023, 21:36:34
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=RibpjkIt8nU