• 22-08-2023, 00:27:24
    #1
    Merhabalar,

    Yaklaşık 6 ay önce diş telim çıktı ve bu süreçte dişlerim sarardı dişlerimi beyazlatmak istiyorum daha önce dişlerini beyazlatıo bu süreci bizimle paylaşacak arkadaş var mı?

    Sigara kullanıyorum beyazlık ne kadar süre gidiyor?
  • 22-08-2023, 00:29:01
    #2
    aliminyum folyo içine karbonat ve diş macunu sık folyoyu dişlerine kalıp yap 3 4 dakika dursun sonra fırçala 5 gün sonunda bembeyaz dişlerin olur
  • 22-08-2023, 00:32:52
    #3
    WebMoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aliminyum folyo içine karbonat ve diş macunu sık folyoyu dişlerine kalıp yap 3 4 dakika dursun sonra fırçala 5 gün sonunda bembeyaz dişlerin olur
    karbonat dise zararli diye biliyorum hocam
  • 22-08-2023, 00:33:16
    #4
    WebMoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aliminyum folyo içine karbonat ve diş macunu sık folyoyu dişlerine kalıp yap 3 4 dakika dursun sonra fırçala 5 gün sonunda bembeyaz dişlerin olur
    Hocam bu zarar verir mi dişlere? İlk kez duydum
  • 22-08-2023, 00:34:07
    #5
    valla kullnıyorum bir zararını görmedim hem beyazlatıyor hemde sigara lekelerini alıyor çok sararma oldukça kullanıyorum sürekli değil
  • 22-08-2023, 00:38:59
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebMoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aliminyum folyo içine karbonat ve diş macunu sık folyoyu dişlerine kalıp yap 3 4 dakika dursun sonra fırçala 5 gün sonunda bembeyaz dişlerin olur
    onun yerine direkt karbonatı diş macununa döküp fırçalasa olmaz mı
  • 22-08-2023, 00:39:25
    #7
    Luis bien diye bir zımbırtı var videolarını görmüştüm siyah toz işe yarıyor gibi denemelisin trendyolda macun + toz şeklinde kampanyalı var
    Not:Kullanıyorum bu arada şimdilik memnunum
  • 22-08-2023, 00:39:31
    #8
    ereniko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun yerine direkt karbonatı diş macununa döküp fırçalasa olmaz mı
    hayır alimünyum folyo ısı duyarlı olduğu için karbonatı tepkimeye sokuyor
  • 22-08-2023, 00:47:27
    #9
    hocam beyazlatmadan kastınız kimyasal işlem - mavi ışın mı ? önermem !

    standart diş taşı - plak temizliği yaptırın geçin, işinin ehli parayla pulla işi olmayan çok güzel bir ortodontiste denk gelmiştim, dişimi beyazlatmak istemiştim, dişlerimi kontrol etti direkt ilk sorduğu soru şu oldu "bebekken ağır bi hastalık geçirdin mi, ilaç kullandın mı ?" evet dedim... "aha bu dişin kendi bebekken içilen ilaçların sarılığı, kemik yapın tam gelişmediği için o dönem işlemiş dişlerine, ağzın gayet bakımlı, ufak diş taşların var sigara kullanmıyorsun çay kahveye bağlı lekeler dışarıdan hiç bişey yok içten var istersen temizleriz, ama kimyasal işlem önermem sadece paranı almış olurum 5 ay sonra alışkanlıklarını değiştirmediğin sürece aynı olur, mine yapısını daha çok yıpratırım çürüklere daha açık olur hayatın dişçilere bağımlı hale gelir, çok net ben tavsiye etmiyorum, önerende gemisini yürüten kaptandır" dedi.
    • NoRell
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.