hocam beyazlatmadan kastınız kimyasal işlem - mavi ışın mı ? önermem !

standart diş taşı - plak temizliği yaptırın geçin, işinin ehli parayla pulla işi olmayan çok güzel bir ortodontiste denk gelmiştim, dişimi beyazlatmak istemiştim, dişlerimi kontrol etti direkt ilk sorduğu soru şu oldu "bebekken ağır bi hastalık geçirdin mi, ilaç kullandın mı ?" evet dedim... "aha bu dişin kendi bebekken içilen ilaçların sarılığı, kemik yapın tam gelişmediği için o dönem işlemiş dişlerine, ağzın gayet bakımlı, ufak diş taşların var sigara kullanmıyorsun çay kahveye bağlı lekeler dışarıdan hiç bişey yok içten var istersen temizleriz, ama kimyasal işlem önermem sadece paranı almış olurum 5 ay sonra alışkanlıklarını değiştirmediğin sürece aynı olur, mine yapısını daha çok yıpratırım çürüklere daha açık olur hayatın dişçilere bağımlı hale gelir, çok net ben tavsiye etmiyorum, önerende gemisini yürüten kaptandır" dedi.