ShadowPlay - Apple Music sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ShadowPlay - Apple Music sorunu
0
●
12
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ShadowPlay - Apple Music sorunu
21-08-2023, 19:13:30
#1
slayer01
Wİndows 11 kullanıyorum shadowplay ile ekran video kaydı alırken apple music uygulamasını açınca (microsoft storedeki) ekran kaydı kendi kendine kapanıyor? Anlamadım neden acaba böyle
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler