Konu
ShadowPlay - Apple Music sorunu
21-08-2023, 19:13:30
#1
slayer01
Wİndows 11 kullanıyorum shadowplay ile ekran video kaydı alırken apple music uygulamasını açınca (microsoft storedeki) ekran kaydı kendi kendine kapanıyor? Anlamadım neden acaba böyle