Selamlar arkadaslar
Ehliyet uygulama sınavını 22 temmuzda geçtim
24 temmuzda devlete ödeme yaptım, ödemeyi yaptım fakat daha randevu almadım gitmedim başvuruya, bu ödeme zamanaşımına uğramaz değil mi? Her türlü ehliyetimi verirler mi
Ehliyet ve ödeme hk
4
●202
- 20-08-2023, 02:33:20
- 20-08-2023, 02:36:44Pardon b1 ile karıştırdım, gelmemiş evet onu düzeltiyorumOmerC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2023, 04:02:52Zam gelirse farkı alırlar hocam. Belki farklı durumlarda olabilir. Zoru geçmiş kolayı kalmaz zaten hocam, bir ara gidip alın.