• 20-08-2023, 02:33:20
    #1
    Selamlar arkadaslar

    Ehliyet uygulama sınavını 22 temmuzda geçtim
    24 temmuzda devlete ödeme yaptım, ödemeyi yaptım fakat daha randevu almadım gitmedim başvuruya, bu ödeme zamanaşımına uğramaz değil mi? Her türlü ehliyetimi verirler mi
  • 20-08-2023, 02:34:00
    #2
    Ehliyet harcına zam gelmedi diye biliyorum
  • 20-08-2023, 02:36:44
    #3
    OmerC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyet harcına zam gelmedi diye biliyorum
    Pardon b1 ile karıştırdım, gelmemiş evet onu düzeltiyorum
  • 20-08-2023, 03:55:14
    #4
    uğramaz ama 2 yıl süreniz var ve 6 ay sonra yeni sağlık raporu gerekir.
  • 20-08-2023, 04:02:52
    #5
    Zam gelirse farkı alırlar hocam. Belki farklı durumlarda olabilir. Zoru geçmiş kolayı kalmaz zaten hocam, bir ara gidip alın.