Selamlar arkadaslar

Ehliyet uygulama sınavını 22 temmuzda geçtim
24 temmuzda devlete ödeme yaptım, ödemeyi yaptım fakat daha randevu almadım gitmedim başvuruya, bu ödeme zamanaşımına uğramaz değil mi? Her türlü ehliyetimi verirler mi