• 19-08-2023, 22:28:58
    #1
    Aracımın bakımını serviste yaptırdıktan sonra kişisel rekorumu kırdım diyebilirim. Bakım ciddi manada önemli. Daha önce 5.6 lt altına düşememiştim. Ortalama 109km hızla 1100km yolu 5lt yakıt tüketimi ile gittim.

    100km / 5lt
    Aracım 1.5dci Fluence 110bg (Otomatik)

    Sizin yakıt tüketimleriniz nasıl?
  • 19-08-2023, 22:30:37
    #2
    şehiriçinde pek istediğim gibi olmuyor
    sadece şehirdışında kullandığım passat aracımla 4.8-5 civarı yakıyorum. 1 depoyla 1350 km yaptım 2 gün önce.

    şehiriçinde 80lik motor kullanıyorum. memnunum.
  • 19-08-2023, 22:30:49
    #3
    100km/ 10lt altına düşemiyorum
  • 19-08-2023, 22:30:52
    #4
    Selam olsun,

    Honda jazz otomatik
    100 km 4.8

    Bobi buji ve şanzıman yağını değiştirmeden önce 6 ya kadar çıkmıştı.
  • 19-08-2023, 22:31:04
    #5
    99 model 1.9 dizel golf4
    7.5 litre diyelim
  • 19-08-2023, 22:31:11
    #6
    tam ölçmedim ama 900 km yolu 1.5 depo ile gittim

    astra k 1.6 136bg otomatik
  • 19-08-2023, 22:34:45
    #7
    1 1.5 haftada / 1 paket yakıyoruz hocam şuanlık mutluyuz 2. pakete doğru gidiyordu yakıt tüketimini düşürdük
  • 19-08-2023, 22:35:03
    #8
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şehiriçinde pek istediğim gibi olmuyor
    sadece şehirdışında kullandığım passat aracımla 4.8-5 civarı yakıyorum. 1 depoyla 1350 km yaptım 2 gün önce.

    şehiriçinde 80lik motor kullanıyorum. memnunum.
    Hocam aracınız kaç model? Yakıt tüketimi gayet idealmiş. Passat'a geçmeyi düşünüyorum bir süre sonra ancak yakıt tüketimi de benim için çok önemli malum yakıt fiyatları... Biraz çok yakıyor diye duymuştum. Dizel mi bir de aracınız?
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Honda jazz otomatik
    100 km 4.8

    Bobi buji ve şanzıman yağını değiştirmeden önce 6 ya kadar çıkmıştı.
    Selamlar hocam. Bakım gerçekten çok önemli... Teşekkür ederim yorumunuz için
    AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam ölçmedim ama 900 km yolu 1.5 depo ile gittim

    astra k 1.6 136bg otomatik
    Ben bir depo ile Malatya'ya ulaşmıştım. Sizin aracınız da 6-7 litre civarı yakıyor sanırım hocam.
  • 19-08-2023, 22:39:19
    #9
    10-20 gün ortalama 60 litre.