şehiriçinde pek istediğim gibi olmuyor
sadece şehirdışında kullandığım passat aracımla 4.8-5 civarı yakıyorum. 1 depoyla 1350 km yaptım 2 gün önce.

şehiriçinde 80lik motor kullanıyorum. memnunum.