şehiriçinde pek istediğim gibi olmuyor
sadece şehirdışında kullandığım passat aracımla 4.8-5 civarı yakıyorum. 1 depoyla 1350 km yaptım 2 gün önce.
şehiriçinde 80lik motor kullanıyorum. memnunum.
Hocam aracınız kaç model? Yakıt tüketimi gayet idealmiş. Passat'a geçmeyi düşünüyorum bir süre sonra ancak yakıt tüketimi de benim için çok önemli malum yakıt fiyatları... Biraz çok yakıyor diye duymuştum. Dizel mi bir de aracınız?
Selam olsun,
Honda jazz otomatik
100 km 4.8
Bobi buji ve şanzıman yağını değiştirmeden önce 6 ya kadar çıkmıştı.
Selamlar hocam. Bakım gerçekten çok önemli... Teşekkür ederim yorumunuz için
tam ölçmedim ama 900 km yolu 1.5 depo ile gittim
astra k 1.6 136bg otomatik
Ben bir depo ile Malatya'ya ulaşmıştım. Sizin aracınız da 6-7 litre civarı yakıyor sanırım hocam.