Aracımın bakımını serviste yaptırdıktan sonra kişisel rekorumu kırdım diyebilirim. Bakım ciddi manada önemli. Daha önce 5.6 lt altına düşememiştim. Ortalama 109km hızla 1100km yolu 5lt yakıt tüketimi ile gittim.
100km / 5lt
Aracım 1.5dci Fluence 110bg (Otomatik)
Sizin yakıt tüketimleriniz nasıl?
Ortalama Yakıt Tüketiminiz?
37
●1.188
- 19-08-2023, 22:28:58
- 19-08-2023, 22:30:37şehiriçinde pek istediğim gibi olmuyor
sadece şehirdışında kullandığım passat aracımla 4.8-5 civarı yakıyorum. 1 depoyla 1350 km yaptım 2 gün önce.
şehiriçinde 80lik motor kullanıyorum. memnunum. - 19-08-2023, 22:30:52Selam olsun,
Honda jazz otomatik
100 km 4.8
Bobi buji ve şanzıman yağını değiştirmeden önce 6 ya kadar çıkmıştı. - 19-08-2023, 22:35:03Hocam aracınız kaç model? Yakıt tüketimi gayet idealmiş. Passat'a geçmeyi düşünüyorum bir süre sonra ancak yakıt tüketimi de benim için çok önemli malum yakıt fiyatları... Biraz çok yakıyor diye duymuştum. Dizel mi bir de aracınız?CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam. Bakım gerçekten çok önemli... Teşekkür ederim yorumunuz içinserterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir depo ile Malatya'ya ulaşmıştım. Sizin aracınız da 6-7 litre civarı yakıyor sanırım hocam.AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
