• 18-08-2023, 22:41:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyi Forumlar Arkadaşlar Replika iPhone Kullananlar Veya Satanlar Kalitesini vb Anlatabilir Mi ? Teşekkürler
  • 18-08-2023, 22:44:26
    #2
    Kullanmadım ama iphone 13 pro max replika incelemiştim. Kamerası yağlı boya tablosu gibi, ekran çentiği çok büyük, sol ve sağ siyah kenarlar aşırı geniş sadece tasarım olarak ekran kapalıyken kullanacaksan alabilirsin. Günlük işlevleri bile yerine getirmiyecek bir telefon ben google chrome girerken telefon alev alıyordu
  • 18-08-2023, 22:45:24
    #3
    Kullanılmaz gidin redmi alın daha iyi sırf gösteriş için gereksiz hocam tavsiye etmem
  • 18-08-2023, 23:25:16
    #4
    hocam gösteriş içinse replika iphone yerine yd iphone alın, ya da kullanıcı iseniz huawei ve samsung öneririm.