Kullanmadım ama iphone 13 pro max replika incelemiştim. Kamerası yağlı boya tablosu gibi, ekran çentiği çok büyük, sol ve sağ siyah kenarlar aşırı geniş sadece tasarım olarak ekran kapalıyken kullanacaksan alabilirsin. Günlük işlevleri bile yerine getirmiyecek bir telefon ben google chrome girerken telefon alev alıyordu