• 14-08-2023, 16:26:02
    #10
    Allah affetsin karşıdaki tipin yazdığı mesajı okuyunca çok feci haykırdım, eşim noldu diye bakıyor.

    Hep dedim yine diyorum her Türk vatandaşı en azından AÖF Adalet, mümkünse Hukuk okumalı.
  • 14-08-2023, 16:27:21
    #11
    doox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah affetsin karşıdaki tipin yazdığı mesajı okuyunca çok feci haykırdım, eşim noldu diye bakıyor.

    Hep dedim yine diyorum her Türk vatandaşı en azından AÖF Adalet, mümkünse Hukuk okumalı.
    Haklısınız hocam
  • 14-08-2023, 16:28:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    dolandırıcılar bile zam yapmış önceden bu tür dolandırıcılıklarda 20-30 bin tl derlerdi şimdi 150 bin tl ye çıkmış ne yapsın adamlar geçim zor bunlarda zam yapmış
  • 14-08-2023, 16:35:55
    #13
    Küfür etme engelle geç küfür edersen dava açıyor bunlar
  • 14-08-2023, 17:11:20
    #14
    alem fm wp hattından serdar gökalpe gönderin bunları canlı yayında b.ka sokup çıkarıyor
  • 14-08-2023, 17:21:11
    #15
    Yurdumun insanı vurmayı çok seviyor
  • 14-08-2023, 17:35:01
    #16
    Üsluba bak 😅😅😅 whatsapp yolu ile tebligat ha hemde tutuklama ihtarlı 😅 para cezasından girmiş tazminattan zuplamış hapis cezasından gol atmış ulan ne avukatlar var beeee eee 😅😅😅😅
  • 14-08-2023, 17:44:53
    #17
    Genel bir bilgilendirme yapalım naçizane.
    Evet bu konuşma spam gibi duruyor.

    Soruşturma aşamasında dosyalar UYAP'tan görülmez bu doğru. Fakat uzlaşma sağlanamadığı takdirde bir tutuklama yapılmaz. Uzlaşma süreci tamamlanamadı diye rapor tutulur ve dava açılır. Dava açıldığı anda ise dosyanız UYAP'ta görüntülenebilir hale gelir. Ayrıca uzlaştırma bedelini savcılık belirlemez. Suçtan etkilenen, müşteki denilen kişi belirler.

    Dolayısıyla bu konuşmaya itibar etmenize gerek yok.
  • 14-08-2023, 21:27:48
    #18
    Danışman
    mkolda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar bugün Şöyle bir mesaj aldım kendisini avukat olarak tanıtan kişi mahkemenin böyle bir karar verdiğini söylüyor ama vatandaş uyaptan herhangi bir dava dosyası gözükmüyor.
    Mahkeme kararı vermişse UYAP vatandaşta dosya gözükmez mi?

    Merhabalar.

    Mahkeme tarafından bir şeye hükmedildi ise size tebliğ edilmesi
    ya da tebliğ edilmiş sayılması lazım. İkamet adresinizde oturuyorsanız
    bu tip bir tebligat olursa mutlaka haberiniz olur.

    Kimlik bilgileriniz ile bir MAHKEME dosyasına girdi iseniz vatandaş
    uyapta çıkar. Ama hakkınızda soruşturma varsa vatandaş uyapta
    gözükmez.

    Mahkeme tarafından verilen para cezalarında indirim ya da erteleme
    olabilir. Ama bu hiç bir zaman %90 indirim şeklinde olmadı. Olursa
    haberlerde duyarsınız zaten. İndirimler çok daha düşük tutarlıdır.

    Mesajı bütün olarak değerlendirirsek adalet sistemindeki bir takım
    birbirinden bağımsız uygulamaların mesaj metnine gelişi güzel serpildiğini
    görüyoruz. Uzlaşma olmazsa direk tutuklama olmaz. Mahkemeye
    gidilir. Direk tutuklama-göz altı olacak ciddi dosyalarda zaten uzlaşma
    olmaz. Sizede kimse mesaj atmaz. Gelir alırlar.

    Ama dikkat etmek gerekir. bazı durumlarda uzlaştırmacı size ulaşabilir.
    Benzeri bir diyalog geçebilir. Ama uzlaştırmacı bir ücret belirtmez.
    Karşı taraf bir ücret ister. İndirimi de o yapar. Ve size e-imzalı bir belge
    sunar. Konuşmasından anlaşılır ama olmazsa resmi tebligat çıkartılmasını
    isteyebilirsiniz. 2-3 gün içinde uzlaşma teklifi size tebliğ edilir.

    Savcılık kesinleşmiş hapis cezası çıkartamaz. Genel olarak halk savcıdan
    korktuğu için bu şekilde her yere savcı serpiştiriyorlar. Savcının öyle
    çok bir yetkisi yok. Karar mercii hakimdir.

    Tazminatı aldıktan sonra kalan parayı neden ailesine veriyorlar onu hiç
    anlamadım. Mantıksızlıklarla dolu bir yazı olmuş. Dikkate almanıza
    gerek yok. Ama hakaret vs. ye girmeyin. Boşu boşuna suça bulaşmaya
    gerek yok. Gereksiz risk. Engelleyip geçin.

    Dipnot olarak belirteyim. Numara neyse de. Fotoğraf büyük ihtimalle
    gerçek bir avukata ait. Ve avukatın bu olayla hiç bir ilgisi yok. Fotoğrafı
    kapatmanız faydalı olabilir. 2 gün sonra can sıkıcı bir durum ile karşılaşmayın.

    İyi forumlar