Allah affetsin karşıdaki tipin yazdığı mesajı okuyunca çok feci haykırdım, eşim noldu diye bakıyor.

Hep dedim yine diyorum her Türk vatandaşı en azından AÖF Adalet, mümkünse Hukuk okumalı.