Genel bir bilgilendirme yapalım naçizane.
Evet bu konuşma spam gibi duruyor.

Soruşturma aşamasında dosyalar UYAP'tan görülmez bu doğru. Fakat uzlaşma sağlanamadığı takdirde bir tutuklama yapılmaz. Uzlaşma süreci tamamlanamadı diye rapor tutulur ve dava açılır. Dava açıldığı anda ise dosyanız UYAP'ta görüntülenebilir hale gelir. Ayrıca uzlaştırma bedelini savcılık belirlemez. Suçtan etkilenen, müşteki denilen kişi belirler.

Dolayısıyla bu konuşmaya itibar etmenize gerek yok.