• 14-08-2023, 00:24:17
    #1


    Merhaba, sunucu üzerinden growtopia çalıştırmak istiyorum ama hosting IP adresleri banlı giriş yapamıyorum ve üstteki hatayı veriyor burayı geçebilmemin bir yolu var mı?
  • 14-08-2023, 00:26:04
    #2
    VPN falan varsa kapat,hosting iplerinden giremiyorsun diye biliyordum ek olarak bot mu açacaksınız ?
  • 14-08-2023, 00:29:37
    #3
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPN falan varsa kapat,hosting iplerinden giremiyorsun diye biliyordum ek olarak bot mu açacaksınız ?
    VPN açahilirsem girerim zaten ama o zamanda sunucu bağlantısı gidiyor, evet bot açacağım
  • 14-08-2023, 00:33:59
    #4
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPN açahilirsem girerim zaten ama o zamanda sunucu bağlantısı gidiyor, evet bot açacağım
    Bende zamanında başka bir yazılım ile bot açtım satan kişi VPN açmamı istemişti Proton VPN indirebilirsiniz onu önerdiler
  • 14-08-2023, 00:35:14
    #5
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende zamanında başka bir yazılım ile bot açtım satan kişi VPN açmamı istemişti Proton VPN indirebilirsiniz onu önerdiler
    Hocam yazdığımı okuyor musunuz? VPN açarsam sunucuya giremediğimi belirttim VPN dışında bir çözüm lazım bana
  • 14-08-2023, 00:37:08
    #6
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yazdığımı okuyor musunuz? VPN açarsam sunucuya giremediğimi belirttim VPN dışında bir çözüm lazım bana
    Ne halin varsa gör,kendin uğraş dur belki Growtopia oynayan birini bulursun burada
  • 14-08-2023, 01:01:07
    #7
    proxy kullanmayı dene
    • iOktay
    iOktay bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-08-2023, 01:07:02
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    proxy kullanmayı dene
    Yarın denerim öneri için teşekkürler
  • 14-08-2023, 03:20:09
    #9
    bot koyduğunuzda oyun içerisinde sürekli çıkan doğrulama ekranını nasıl geçeceksiniz?