iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yazdığımı okuyor musunuz? VPN açarsam sunucuya giremediğimi belirttim VPN dışında bir çözüm lazım bana
Ne halin varsa gör,kendin uğraş dur belki Growtopia oynayan birini bulursun burada