• 13-08-2023, 20:41:16
    #1
    En iyisi sanırım
    R10'un giderek değiştiği, geliştiği ve belki kötüleştiği pek çok yönü var.
    Ben şahsen R10'un eskiden hem insan hem ticaret bakımından daha iyi, güzel bir platform olduğunu düşünüyorum.

    Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Sizce R10 eski haline dönebilir mi?

    Yorumları alalım.
  • 13-08-2023, 20:43:05
    #2
    Administrator
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'un giderek değiştiği, geliştiği ve belki kötüleştiği pek çok yönü var.
    Ben şahsen R10'un eskiden hem insan hem ticaret bakımından daha iyi, güzel bir platform olduğunu düşünüyorum.

    Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Sizce R10 eski haline dönebilir mi?

    Yorumları alalım.

    Dünya eskisi gibi olabilir mi? Peki Türkiye
  • 13-08-2023, 20:43:14
    #3
    Hiçbir şey eskisi gibi olmaz hocam…
  • 13-08-2023, 20:43:41
    #4
    ticaretin durmasının tek nedeni ekonomi ve elon
  • 13-08-2023, 20:44:23
    #5
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'un giderek değiştiği, geliştiği ve belki kötüleştiği pek çok yönü var.
    Ben şahsen R10'un eskiden hem insan hem ticaret bakımından daha iyi, güzel bir platform olduğunu düşünüyorum.

    Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Sizce R10 eski haline dönebilir mi?

    Yorumları alalım.
    Benim foruma ilk girdiğim zamanlarda ticaret çok daha hızlıydı. Platinken bile güzel iş alıyorduk, kurumsal olduğumda her gün mesaj yağıyordu. Şimdi kurumsal plus’ız ama o günlerden eser yok. Tabii bunun en büyük sebebi yaşanan ekonomik buhran bence.
  • 13-08-2023, 20:45:06
    #6
    Maalesef hayır hocam
  • 13-08-2023, 20:45:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya eskisi gibi olabilir mi? Peki Türkiye
    Hocam mesajınız beğenilmiyor
  • 13-08-2023, 20:45:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'un giderek değiştiği, geliştiği ve belki kötüleştiği pek çok yönü var.
    Ben şahsen R10'un eskiden hem insan hem ticaret bakımından daha iyi, güzel bir platform olduğunu düşünüyorum.

    Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Sizce R10 eski haline dönebilir mi?

    Yorumları alalım.
    ticaret diye bişey yok, kaliteli içeriklerde yok coluk cocuk doluşmuş .
  • 13-08-2023, 20:46:12
    #9
    Dünyayının ayarlarıyla oynadılar, hayat sinemamız şimdi başlıyor janticaaan. 🦎🙂